Idol!

Alltså, jag har inte kollat på Idol varje vecka, kan inte ens påstå att jag sett ett helt program sen gallringen men har ändå följt med....det är tur man har datorn o internet. :) Har lyssnat på låtarna på tv4´s hemsida och förljt utröstningarna. Och imponeras av hur duktigt folk det finns i SVerige! Så mycket oupptäckt talang....

Denna omgången har Erik varit min favorit hela tiden. Även Calle o Tove har tillhört favoriterna och det är dessa 3 som tävlar ikväll. Och jag tror helt säkert att Erik går vidare. Sen vete fan.....men vem som än åker ikväll kommer att ha en framtid som artist! Det kan ajg nästa svära på! Så duktiga som dom är! Men ah vad jag vill att Erik ska vinna........

Dagens låtar var bara så grymma. Heaven sjöng han klockrent, jag fick ståpäls! Även Run to the hills var en otrolig version! Det är nästan så man kan säga "Bruce Dickinson, släng dig i väggen" . men bara nästan.....:)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?