Innebandy

Idag har jag och linus varit i Esklisltuna på innebandycup. Linus lag Telge SIBK hade sammandrag där de mötte tre lag. Lisa och Lucas åkte med oss i bilen och färden till arenan gick OK, förutom att vi först missade avfarten till Eskilstuna.....Vi fick köra av vid nästa coh köra en bit tillbaks. Men jag skyller på att jag ville köra lite mer....;) Eller nåt....

Hur som helst så var det en riktigt rolig dag. Första matchen spelades mot Torshälla IBK och den vanns med 11-1 om jag inte missminner mig... Överlägset hur som helst. Andra matchen mot IFK Gnesta var mer jämn coh slutade till slut oavgjort. MEn de sista 10 minutrarna var nervpirrande jobbiga. Och den sista matchen spleades mot Valla IF och vanns med 14-2. Så 2 vinter och en oavgjord är ju inte illa pinkat!

Hemresan var mindre rolig. Visst det gick ju rätt OK men det började snöa igen och det var mörkt ute. Och snön yrde så pass att det var svårt att se sträcken på motorvägen. Jag kan ju meddela att jag inte alls var så nöjd med snön då....jag tycker faktiskt att snön vi har nu räcker gott o väl....Måste det komma mer lixom??

Vi kom hem iaf helskinnade och sitter nu o slappar på soffan. Linus spelar tv spel inne i sitt rum med Robin och Lova har gått iväg till Jasmina och ska sova över hos henne....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?