Jaja tjatar vidare

NU har man sett hela programmet, endast röstning kvar, alltså vem blir vinnaren i årets tävling?? JAg tycket båda var grymt bra ikväll! Vinnarlåten tyckte jag faktiskt Calle sjäng en aningsbättre än Erik.....Så ja det är ju lixom hugget som stucket. Jag tänker itne ring ao rösta ikväll eftersom jag itne eg vet vem som borde vinna. Resten av svenska folket får helt enkelt bestämma det. Jag blir nöjd med vilket som.....

Har prewcis oxå vilat mina ögon på en annan favorit jag har....Ronnie Williams. Han var gäst hos Skavlan. En otrlogit skön kille med självdistans och humor och snygg är han ju oxå. :) OCh kvällen fortsätter i temat snygga killar. Nu är det en dokumentär om Elvis på viasat history. Fast snart är det ju dags att byta kanal igen....måste ju sem som vinner IDOL! :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?