Min våg

Ja min våg har betett sig väldigt märkligt denna veckan. Har ju som vana att väga mig varje dag, bara för att ha lite koll på hur mycket det diffar från dag till dag.

Så förra lördagen vägde jag 60,9 kg (ett väntat semesterplus). På tisdagen vägde jag mig igen och döm om min fövåning när vågen visade 57,5 kg!! Nåt skumt måste det ju vara eftersom vågen visade så mycket minus med tanke på att jag inte varit magsjuk, inte ställt om kosten alls förutom försökt äta lite nyttigare och druckit en del vatten. Vi pratar alltså om ett minus på 3,4 kg på 3 dgr.....

Nåja dagen efter ställde ajg mig på vågen igen och jovisst, samma siffror.....Bad maken ställa sig där med och han siffade itne så mycket men han kommer inte heller ihåg exakt vad han vägde när han sist vägde sig....

Nåja, på torsdag morgon var vågen sitt vanliga jag igen och visade på siffror över 60 kg....

Så visst, jag trodde inte heller att jag ahde gått ner så mycket på bara ett par dagar, men visst var det kul och se så låga siffror på vågen! :)  Om det nu hade stämt så hade det varit första gången jag går ner i vikt under en semesterresa utan att öht tänka på kosten......Men så var ju inte fallet nu. :)

Så jag kämpar vidare i dessa härliga jultider.......

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?