Trött men lycklig!

Idag är jag en aningens trött vilket är helt självförvållat. Igår var jag och Anette nämligen på konsert. Vi såg Europe på Hovet. Och dom var så himlans bra och duktiga som alltid! Mina husgudar!

Innan konserten var vi och drack några öl på en bar i Globen och det i sig var ju oxå väldigt trevligt. En må-bra-kväll bara tjejer emellan! :) Så välbehövligt och så trevligt! Hade det inte varit för att vi skulle upp o jobba idag hade vi nog gärna fortsatt med på efterfest....Men ansvarsfulla och vuxna som vi nu är så skippade vi efterfest med bandet......Det kanske blir fler tillfällen...

Själv fick jag faktiskt sovmorgon idag. Började inte jobba förrens kl 13 idag så jag sov ända till kl 10.30. Och det kan jag tacka min snälla familj för. För övrigt har jag fått sova väldigt länge på morgnarna under hela julledigeheten. Barnen är ju så pass stora att dom klara sig själva en stund på morgonen och sen har min kära make gått upp före mig och hållit ställningarna! Är dom inte snälla så säg?!??

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-12-30 / 12:14:17

Haha ja då får man skylla sig själv om man är trött :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?