50-klubben

Det har jag ju gläömt skriva, men i helgne hände det magiska, jag lyckades nå 50-klubben!! Med en liten marginal men ändå. Vågen stod på 59,5 kg igår morse och det är ju hur stort som helst!! Jag har inte väg udner 60 kg sen innan Lova blev till.....nu börjar jag faktiskt skymta målet.....55 kg. Det är magiskt! Undrar vad jag ska fira det med.....kan ju faktiskt börja fundera på nåt nu, eftersom det ju verkar som jag kommer att nå det.........

Idag har jag varit iväg o tränat oxå. Det var äver en vecka sen sist och iom magsjukan amn hade förraveckan så känndes det som jag skulle dö. Orken fanns inte ritkigt där som det brukar.....Men det är bara att kämpa vidare.....
Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-02-16 / 23:15:51

Grattis till ny medlem i 50-kilosklubben! Här hägrar fortfarande 60-kilosklubben... De sista kilona är verkligen sega.



kramis

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?