Deltävling nr 2 imorgon

och jag tycker stratfältet är kanon! Det är barar 2 låtar som jag eg inte gillar, fast de är ändå låtar som går att sitta kvar o lyssna på..... Så för min del blir det en svårtippad deltävling. Har lyssnat på snuttarna på 1 minut på svts hemsida o har så klart mina favoriter...det  är ju bara det att det är typ 6 st.......men när man väl får höra hela låtarna kanske man kan hitta nåt som sticker ut lite mer......

Måns Z gillar jag skarpt!! Det blir nog en riktig rökare! HEAT gillar jag oxå, lite hårdrock är ju aldrig fel....dock tror jag att den genren har svårt att ta sig fram i år....fast vem vet? Lili & Susie gör sin grej och den är bra, trallvänlig och refrängen sätter sig direkt. Så väen Amys låt. Ska bli kul o se det lilla energiknippet på scen imorgon. En som jag är ltie kluven på är ju MArkoolio. Han är ju en entertainer till 100%, men rcker det? Låten låter bra när det är studioinspelat, men han kan ju eg inte sjunga live....den här låten kräver nog det....

Sen har jag en otippad favorit, Jennifer Brown! HEnnes låt är jätteskön, jag får lite Sam Brown vibbar, hon som sjöng låten "Stop"....förresten hette hon Brown oxå...? hmmm måste nog googla....  Jo det gjorde hon visst. :)

Imrogon kommer jag inte att blogga så intensivt under deltävlingen som jag gjorde förra helgen, kommer nämligen inte att vara hemma. :) JAG och barnen ska hem till Anette o hennes barn och se på det tillsammans.  André ska ut med sina polare och Putte är glad att slippa. Dessutom är Putte ff sjuk.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?