Utmaning- Sjätte bilden

Jag har blivit utmanad av Åse

Så här lyder instruktionerna:

  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 6e mappen
  • Ta den 6e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 6 andra att göra det samma och länka till dem

  OCh det här är då min bild: 




Den här bilden är tagen på julafton 2007. Lova har precis vaknat och upptäckt att pepparkakorna och mjölken vi hade lagt fram till tomten hade försvunnit och jultomten hade faktiskt varit hos oss på natten o lämnat julklappar. :) Här öppnas en av dessa...

Jag i min tur utmanar Camilla, Michaela, ÅsaKim, Jennie och Zupermom.

Postat av: Kim
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-02-05 / 21:49:09

haha tack för utmaningen. :P

Förhoppningsvis blir det plugg på måndag.

Men jag har inga stora förväntningar.

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-02-05 / 21:56:40

Haha jag tror inte ens jag har en sån organisation över mina kort i datorn :D Men ok jag ska väl kunna hitta nån bild att lägga på bloggen :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?