13edag jul

Idag är en röd dag, alltså är jag ledig! Inte ifs helt självkalrt men jag slapp jobba hur som ehslt och det är ju skönt. Ledig dag mitt i veckan innebär ju lite extra tid att göra vad man vill. Det var tänkt att jag skulle övningsköra med Anna idag, men hon hade inte tid. Istället pallrade jag mig iväg till gymet, till World Class nere på stan. Har köpt ett träningskort där för en månad och täntek försöka passa på att uttnyttja det så mycekt som möjligt ju. Det var tänkt att jag och Malin skulle ha kört spinning idag men hon känner sig krasslig och ville inte träna idag så då gick jag tidigare och körde aerobics effect och core express. Känns himla bra i korppen nu, trots att jag trodde där ett tag att jag skulle dö!!

Ingen övningskörning idag alltså. Imorgon ska jag köra med körskolan igen så det känns iaf bra. Känns lite pirrigt att veta att jag nästa vecka ska köra upp.....men som jag sagt tidigare, jag ska fixa det!!

Postat av: Kim
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-01-07 / 18:01:38

Ja det är ju klart du fixar det. Ohh önskade jag oxå hade råd med ett gym kort. Strävar ju oxå efter att dumpa dom där extra kilo som man tagit på sig nu efter 2 år. kärlekstag kan man verkligen säga. =P

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?