Fredag!!

Äntligen fredag, veckans jobba är avklarat!! Så skönt!! Jag trivs ju massor med mitt jobb men det är ändå skönt och ha lite ledigt ibland. Denna veckan har ju varit lite kortare ju iom att det var en röd dag i tisdags, trettondedagjul. Men from nästa vecka är det ju vanliga veckor igen. Fast vanliga vet jag inte, vi fick nytt schema idag som börjar gälla from måndag näåsta vecka och det känns ju helt galet konstigt att få helt nya tider. HAr ju haft mer eller midnre samma tider i ett par år nu och ska helt ändra om till ett sex-veckors rullande schema. Men jag klagar faktiskt inte. Visst det blir lite bökigare att hålla reda på tiderna men jag har ju iaf ett jobb!! Det är inte alla som kan stoltsera med det i dessa hårda tider. Våra rullande lediga fredagar försvann men vi har lediga dagar lite här o där istället när man har jobbat helg tex. Det blir säkert jättebra det här oxå, bara lite ovant nu i början.


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?