Jobbat idag

och sen gick jag iväg till gymet för att träna så jag har itne hunnit skriva här tidigare idag faktiskt! Ifs så hade jag inte överdrivet mycket att göra på jobbet men tiden gick iaf.....

Sen gav jag mig iväg till gymet. VAr helt inställd på bodypump idag och trodde först det skulle vara kl 16.30 men tji fick jag, det började inte förrens kl 17.30. Jag gick ändå till gymet direkt från jobbet och gick 30 min på löpbandet. Sen åt jag en mandarin och cyklade 10 min på motionscykeln. Sen var det dags att träna bodypump. 3e passet denna veckan på bodypump och det var ju så kul!! Nästa vecka finns risk att jag inte hinner gå på nåt sådant pass så jag ville passa på liksom.....

Imorogn är allt som vanligt igen här hemma. Putte ska gå o jobba igen efter en månads ledighet och Lova ska gå till dagis.  Nu börjar det vanliga kuskandet omkring med minibussen till dagsi....dock har ju jag fått nytt schema så vi behöver inte åka tidigare än 8.30 på morgonen, skönt det iaf. Förutom nu i veckan som kommer, ska ju köra ett par gånger med körskolan och det är tidigt på morgonen så då får vi åka redan 7.30.


Postat av: Kim
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-01-19 / 14:21:19

haha ja det e klart jag ska klara det. Synd att du inte kan komma på söndag men hoppas du får en trevlig kryssning. :) Rekomenderar djungelvrålsklubborna i tax freen. :D mumsiga. :)

Postat av: Anonym
2009-01-19 / 22:37:23

Hej tjejen.

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)



Kram

Postat av: Kim
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-01-20 / 00:38:47

Japp det ska vi göra. Ingen orsak, jag gillar dom iallafall. :D hehe. Japp det får vi göra. är någon allergisk mot katt förutom du? :S



Kram

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-01-21 / 23:04:20

Men vad konstigt,,,blir samma hos dig som hos några andra,,,att det inte syns att jag är jag (Valerina) som skriver inlägget ovan om utmärkelsen.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?