Körslaget

Vilken skräll!! Men OJ så roligt!! Kör Wells åkte ur körslaget idag och det var nog inte många som trodde, inte ens jag! När det bara stod 2 körer kvar så var det Wells och Magnus kvar så trodde jag att Magnus skulle åka, tyvärr. Visst jag hade velat ha kvar både Magnus och Wells, men förr eller senare måste ju nån av dom ut eftersom det bara kan vara en vinnare.....Och jag hejar ju på Magnus, så klart jag är glad. Såg ni Magnus min när Gry sa att det var Team Magnus som fick köra vidare? Inte ens han trodde nog på att han skulle gå vidare......Vilken revanch efter hans förlust i melodifestivalen sist han var med....!! Heja Magnus, hoppas du vinner hela alltet!!


Lova är glad att Team Hanna är vidare, hon är ju enda tjejen kvar. JAg är oxå glad att dom är vidare eftersom ajg ju faktiskt känner en av körmedlemmarna. Eller känner o känner, vi umgicks en gång i tiden när jag var ihop med en Bollnäs-bo.......Så vi har festat en del tillsammans och han sjunger otroligt duktigt!! Han är ju oxå leadsångare i Morgana Lefay, ett hårdrocksband som jag gillar.



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?