Lördag

En slappardag för min del idag. Dagen har börjat väldans lugnt. Jag har läst igenom en bok,riktigt kökslitteratur som går så fort att läsa när man väl sätter igång. Skräp kan anses för vissa, roligt tycker jag ibland när man vill ha nåt lättläst som amn kan klägga ifrån sig efter ett par sidor eller att läsa ut på en gång. Harlequin är det jag pratar om. Nu när den är utläst kan jag sätta igång med en annan bok som jag gärna vill börja läsa. Det är En bok av Nora Roberts, en av miona favoritförfattare. Har fö beställt en till bok av henne som lär dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst.

Böcker är verkligen livet. JAg hoppas mina barn kommer att uppskatta böcker lika mycket som jag när de blir större. Det är ju så skönt och kunna ta en bok och bara läsa och glömma omvärlden en stund. Perfekt oxå när man reser. Linus tycker iaf om att läsa Lasse Maja böckerna....Får hoppas han fortsätter tycka om läsning.....tills killnad från hans far som nog aldrig läst igenom en bok....:)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?