Mattvätt

Hmmm matt-tvätt eller mattvätt, hur stavar man eg?? Hur som helst så är det det jag håller på med för tillfället. Tvättar köksmattan. Eller ja, just nu gör jag ju inte det, är ju här vid datorn. MEn jag har nyss gjort det, nu ligger den i sköljvatten i badkaret.....Putte lyckades spilla en massa grädde på köksmattan igår så det var liksom bara att gilla läget och tvätta mattan. Nu var den nog i behova av att tvättas ändå så nu fick jag ju en orsak...

Så förmiddagen får jag ju att gå iaf. Måste fixa lite i köket oxå. Sen vet jag inte ritkigt vad som händer på em, om Anna nu orkar ut och öka med mig.....Jag skulle behöva övningsköra lite inför måndagen.....Men gårdagens körlektion på körskolan gick kanon så det kanske går iaf....Vädret är inte världens roligaste idag....

Blåst har dom lovat oxå o jag som ska åka på kryssning ikväll......Jag och tjejerna på jobbt åker iväg med Silja Galaxy på en "studieresa". Vi har resan maten coh bastun betald, behöver bara betala för drickat...:)

Och 80-talsnostalgi blir det dessutom, Style ska spela ombord!!  Det ska bli kul!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?