Övningskört

Nu när man är i sluttampen av denna utbildning så känns det pirrigt. Var och körde med körskolan idag och har endast 2 lektioner kvar innan uppvärmningen då det är dags att köra upp.....Pirrigt o läskigt är det!!

Idag gick det dock bra att köra, trots att jag fick köra en anna bil än den jag är van vid. Ifs så är det ju bra att testa olika bilar men jag är ändå glad att jag får köra upp med bilen jag har övningskört med.

Imrogon planerar jag att övningsköra med Anna och sen ska jag återigen köra med körskolan på onsdag. I helgen blir det intensiv-träning och sen nästa vecka är det upp till bevis!

Men jag tror på mgi själv! Det måste jag! Annars kommer det att gå åt skogen.........
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?