Teoriprov

Idag var det då dags för det fruktade teoriprovet. Jag kom till vv i god tid, var där redan en timme innan utsatt tid. Jag skulle ju ta foto coh skriva namnteckning som sen ska användas till körkortet. Sen var det bara sitta och vänta......

Själva provet var väl rätt OK egentligen, vissa frågor var kluriga, vissa svar var jag rätt osäker på och vissa visste jag absolut inte, men försökte tänka logiskt. OCh tydligen så hjälpte det, för jag fick 54 rätt av 65. Man ska ha minst 52 rätt för att få godkännt. Och antalet rätt struntar jag i så länge jag fått godkännt!! :)

Är sååå glad och mentalt känns det ju oxå skönt och bra så klart inför uppkörningen som ju är imorgon!!

Hade en sista körlektion idag med körskolan och det gick ju bra. Min körksolelärare tror på mig och jag tror så klart oxå på mig själv! Det är väl klart jag ska fixa det imorgon! Nu ska jag alldeles strax ut och köra med Anna en sista gång och sen SKA jag ha körkortet klart imorgon.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?