Varit ute o kört!!

Och vilken härlg kännsla sen oxå!! Visst första gången jag var ute själv var u förrgår o då var det lite pirrigt, men idag gick det bättre...Åkte ner på stan för att gå o träna. Först var jag tvungen att hinna till apoteket, glömde helt bort det under dagen och hade lovat Putte att gå.....hans medicin var slut. Så fort som attan in på apoteket, fick hjälp nästan på en gång som tur är men sen då? Han som hjälpte mig var ju hur sölig som helst. Det skulle dubbelkollas att namnet var rätt o etiketten skulle på sakta, sakta......Men som tur är var det iaf ingen jättekö vid kassan när jag skulle betala. 8 minuter kvar......rusa upp mot gymmet och med andan i halsen frågade jag om det fanns plats på spinnignen. OCh jag hade tur, för det fanns det!! In o lämna jackan, ta med vattenflaskan och så snabbt ner.....hade tom 3 minuter till godo när jag väl var inne i spinnigsalen! :)

Körde hårt och sen åkte jag raka vägen hem. Så härligt och ha körkort!! Imroogn ska jag dessutom hämta ut den riktiga varan, den finns att hämta på posten....:)


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?