Gleas inlägg nu...

JA jag kan ju inte stoltsera med en massa blogginlägg direkt.....Men jag skriver lite då o då. :)

Tänkte att det knaske var dags o uppdatera er lite grann iaf. :)

Snart är första semesterveckan över och den har nästintill regnat bort! I onsdags hade vi bra väder så jag och barnen åkte faktiskt till Tunanäs och badade. Eller ja, barnen badade, jag nöjde mig med att doppa fötterna och passade sedan på att sola. :)
 Det var hur som helst skönt att komma bort lite och få känna på lite semesterkännsla när man låg där i solstolen.......

På torsdagen var det meningen att jag och barnen skulle åka bil till Västerås, då min väns dotter fyllde 9 år. Vädret var dock itne alls på vår sida. Det hade lovats en hel del regn coh hårda vindar så jag kännde mig inte alls säker på att sätta mig bakom ratten. Så det blev tåget istället. :) Vi åkte dit på torsdagen mitt på dagen och kom hem fredag em. Alltså såv vi över där och det var ju ltie kul oxå. Trevligt umgänge, god mat och just detta att få komma bort lite. :)

Nu har även makens semester börjat så vi får väl se vad som händer....Imorgon åker vi iaf till Åbo och är hemma igen onsdag morgon. JAg ska "jobba" lite unde resan och får ta med mig familjen på enna jobbresa. JAg ska vara reseledare på Muminresan. Det blir kul att få åka bort och vi har ju faktiskt itne varit i Muminvärdlen än och det börjar bli hög tid...Linus är väl eg för gammal för det men men....han tycker hur som helst att det ska bli kul och åka bort. Han är som sin mamma, vill inte bara sitta hemma o häcka. :)

Nä nu ska jag ta en promenad ner på stan coh gå o växla lite pengar. :)




Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?