Motionerat!!

Ja ni läser rätt, jag ahr faktiskt motionerat idag!! Heja mig!! Jag började dagen med att slappa framför tv´n. Hade lite serier inspelade som jag ville titta ikapp, sen dammsög jag lite och sen tog jag mina stavar och begav mig på en timmes stavpromenad!! Efter prommen satt jag ute en stund i solen och nu lagar jag kombinerad lunch/middag och dricker ett glas rött på balkongen. :) Efter maten tar jag nog min bok och sätter mig ute en stund till. Dagen blev ju fin till slut iaf, trots att det började väldigt molningt.

Eg borde vår dag på Kolmården oxå räknas som motion. Vi var i parken ca 7 timmar och gick ju en hle del under dessa timmar. Totalt nästan 17000 steg borde faktiskt räknas som motion under en dag....Eller vad säger ni?
Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-07-18 / 22:16:54

Hej!

Läste på Vikt igår om dina steg på Kolmården. Jag måste säga att jag är impad. Hur sjutton hann du med så många steg, det undrar jag. Min stegräknare stod på ca 9000 steg efter en dag där inne och då hade jag gått ca 1200 steg innan vi ens kommit in i parken... :-)

Postat av: henrik
2009-07-19 / 16:11:05

kan man lägga på lite steg om man fick köra barn i skrinda? :)

Postat av: Heidi
URL: http://heidin72.blogg.se/ 2009-07-22 / 11:40:08

Självklart Henrik!! :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?