Snart så!!

Imorgon jobbar jag sista dagen innan semestern!!  Ska bli så skönt att få lite ledigt! Det är välbehövligt om man säger så! Visst, jag var iväg på min lilla jobbresa i helgen som ju kanske kan klassas som semester men riktig semester i flera veckor! 3 härliga veckor har jag att se fram emot. Hoppas hoppas bara att vädret håller i sig ett tag och att vi får njuta av mer värme o sol.......Vill inte ha en upprepning av förra året.....

Putte jobbar en vecka till coh sen har vi 2 veckors semester ihop innan det är dags för mig att jobba igen.

Vi har inga större planer för semestern än iaf......Det jag vet är att jag och barnen åker till Västerås på torsdag nästa vecka eftersom en god väns glada dotter fyller år. Får se om vi bara blir kvar där över dagen eller om vi stannar över natten....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?