Träning

Träningen är ju inget jag har prioriterat sådär överdrivet massor nu när det varit varmt....Fast har ändå lyckats nå mina resultat och mer därtill på funbeat juni månad. Hade som mål att träna minst 1200 min under juni-månad. Jag kom upp i 1757 min. Då är raska promenader inkluderade. Har oxå ett stegutmaningsmål varje månad och juni hade jag satt som mål att gå 300 000 steg. Det blev 364 773 steg. Så visst är jag ändå nöjd. Lite mer styrketräning skulle ju inte skada så målet är att öka lite mer på dessa pass nu......

Fast man är inte så motiverad att träna inomhus när det är så hiskeligt varmt! Så min plan imorgon är att gå iväg tidigare hemifrån, eftersom jag inte behöver lämna några barn på dagis o skola, och då gå o styrketräna innan jag börjar jobba. Smart va!??

Så här har min träning sett ut den senaste månaden




siffrorna på högersida är alltså minutrar jag tränat per dag
Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://Http://tantkim.blogg.se 2009-07-04 / 19:08:21

Haha ja jag visste inte vem henke va först. men va kul att du tyckte om läsningen. :) Va en av läsarna som ville att jag skulle skriva om det så då gjorde jag det. :)

Kramis.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?