Fredag kväll

Ännu en arbetsvecka är slut. OCh det är så skönt med en ledig helg framför en. Synd bara att sommaren verkligen verkar ha lämnat oss för gott...det är ju mer eller mindre höstväder ute!

Linus hade skolavslutning idag och det brukar vanligtvis vara utomhus. Idag hölls det inomhus. Som tur är var vi ute i god tid så vi fick plats r'tt långt fram och kunde faktiskt se allt. Efter skolans avslutning var det samling vid hemvisten för barnen och där sjöng Linus klass en låt oxå. Så härligt och somrigt....Jag var sedan tvungen att dra iväg till jobbet, men Putte vart ju kvar iaf.

Imorgon är det meninge att det ska vara grillfest ute på gården, nåt som vi i hyresgästföreningen fixar......blir det regn så blir det nåt annat....ev en filmvisning.....Får väl se...

Måste oxå städa lite! Byta lakan, dammsuga etc.....Putte fyler ju år nästa vecka så honom ska vi ju fira nån dag framöver.....Söndag kanse? Får hära med svärisarna och Henkan o Kim om det funkar.....Förresten läser ni här innan jag ringer så kan ni väl fundera på söndagen?? :)

Nu ska jag iaf gå o lägga mig. Känner mig lite småhungrig men orkar inte fixa nåt ätbart så lika bra och sova istället.....

God natt folks!!
Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-06-13 / 09:52:08

JA härligt med helg. :)

Ja jag ska prata med henrik. är det söndagen den 21/6 då? :) ha det så kul i helgen.

Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-06-13 / 19:15:44

Okej. hörde att det blir en annan dag. hade det varit imorrn hade jag inte kunnat. har ett prov på måndag som jag måste rå plugga till. :|

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?