Glad midsommar!!

JA, idag är ju dagen då man sak fira sommaren.......eller? Här regnar det iaf i vanlig ordning! Det tom haglade tidigare på dagen! Det är iaf hyfsat varmt...eller ja kan man säga varmt när det är typ 17 grader varmt ute?

Jag ahr hur som helst hunnit gå raskt i 43 min idag. Till o från jobbet alltså. Och ja, jag har alltså jobbat idag. :) Jag erbjöd mig att jobba då vi inte hade planerat nåt speciellt dagen till ära iaf. Mina kollegor hade jusaker de skulle göra så då tyckte jag det inte var mer än rätt att jag skulle få jobba... Och jag vill hellre vara ledig på julafton sen. :)

Dagen på jobbet gick iaf snabbt. Jag hade en hel del att göra faktiskt och när det inte var folk inne eller det ringde på telefon så fixade jag in bokningar i vårt nya bokningssystem...

Nu sitter man här på soffan och jäser efter maten och tittar på fotboll. Vi har ätit den nödvändiga färskpotatisen och sillen och en massa annat smått o gott. Och så en kall öl....... Ingen sommar utan en kall öl! :D

Lite senare ska vi äta lite jordgubbar, svenska sådana, dyrköpta men ack så värt det! En midsommar utan jordgubbar är ingen midsommar!!

GLAD MIDSOMMAR på er allihopa!!!




Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?