Helgen kom och gick!

JAg startade ju helgen emd en ledig fredag, himlans skönt! Lova fick ju som sagt vara på dagis så ajg gick en stavprmenad på 55 min och sen lunchade jag hos Jessica. Tilsammans åkte vi sedan till dagis och genomförde en lyckad gårdsfest. Efter festen var det dags för lite snabbmiddag och sedan filmvisning i hyresgästlokalen. Det kom hela 18 barn dit!!

På lördagen fick ajg rycka in och jobba. Jenny har varit sjuk hela veckan och var ff inte bra på lördagen så jag var den enda som fanns tillgänglig......Jag behövde dock bara jobba till kl 14. Sen bar det iväg tillAnette o Andre där vi skulle fira Ellinor som fyllt 3 år. Putte ville inte med så det blev bara jag o barnen. Fika o grillning stod på schemat.

Sen var det söndag och ännu en strålande dag! Jag satt ute på balkongen så länge solen sken där och sedan förflyttade jag mig ner på gården. Vid femtiden skulle vi till kolonin och grilla med svärföräldrarna. Svärfar har ju fyllt år tidigare i veckan så det skulle firas. Och så var det ju mors dag....

Nu är det återigen strålande fint väder och jag sitter här....men inte länge till! Ut ska jag! Med eller utan make....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?