Fixad o klar!

Snart ska jag bege mig iväg till Sthlm. Ska möta upp Sabina, vi sak checka in på hotellet (Ja jag ska bo kvar på hotell!!) och sen fixa oss klara (byta kläder) o sen möta upp svågerns o hans sambo och käka lite mat inför Mello. Nån öl och sen ska vi bege oss mot Globen. :) Goosh så kul det ska bli! Det är många bra låtar med idag så jag tycker det är svårt att tippa vinnaren. SJälvklart hoppas jag lite på Måns men HEAT vore ju en frisk fläkt annars....Vi ahr ju faktiskt aldirg valt en hårdrockslåt till ESC-finalen....JAg skulle iaf gilla det valet!!

Well, det återstår att se! Nu ska jag dra!! TJolahopp!!

Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-03-14 / 23:25:24

Ja du, frisk fläkt fick vi - i form av opera.



Hoppas ni har skoj nu i Stockholmsnatten!!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?