Jobb jobb jobb

Ja nu har vi jobbat i 2 veckor med 2 personer mindre än vi är vana med. Vi hade ju 2 som slutade samtidigt. Inga nya personer i sikte....Det känns kan jag säga! Vi har en hel del att göra på jobbet nu, vi är ju bara 5 kvar nu och vi jobbar nästan aldrig samtidigt alla 5. Alltid är det nån som är ledig. Idag var vi endast 3 st som jobbade och det känns. Linus har varit sjuk i några dagar och jag kännde att jag inte ens kunde VABa ....då sätter man ju dom andra på pottan. Nu löste det sig så pass bra att farmor tog barnen, hon var ändå hemma. Det känns ju hemskt nä man känner att man itne ens kan vara hemma för vård av sjukt barn för att vi inte räcker till på jobbet. Samtidigt kan jag ju inte begära att Putte jämt ska vara hemma jämt.... Visst kommer situationen att vi inte kan lösa VAb så klart jag är hemma, mina barn är trots allt viktigare än jobbet, men ändå....

På måndag ska vi ha ett morgonmöte med chefen, hoppas han har lite bra nyheter att komma med........Skulle inte skada ifall han sa att vi ska anställa typ en person till.......man kan ju iaf få drömma....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?