Mat!??

Varför är det så svårt att komma på nya maträtter? Vi äter samma sak dag in ohc dag ut....man börjar ju tröttna på at ens komma på nåt och sen laga det.....Hur gör alla för att få inspiration?? Visst, hade det bara handlat om mig så hade det ju varit så mycket enklare men nu ska det ju passa barnen och man oxå....

Maken är trött på den mat vi äter sp han vill itne ens ha maten jag lagar till slut...det slutar emd att jag fixar nåt till barnen, äter en nutrilett ev själv och maken fixar egen mat....vad är det för liv då??

Jag får nog surfa runt lite på olika mat-sajter för att få lite mer tips....
Postat av: Anonym
2009-03-07 / 13:21:43

Postat av: henke
2009-03-07 / 13:24:50

barnen behöver väl lära sig. passar det inte så får man knäckebröd...

om ni gör en matlista på helgen på önskad mat så är det ju lättare att storhandla för hela veckan så vet man vad man har att se fram emot också.

slår vad om att skolmaten går alldeles utmärkt att få ner i magen, men hemma är det en annan femma :)

jag har varit sjuk, så jag har inte orkat komma förbi och koppla in lampan förresten... får ta det i veckan som kommer istället

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?