VAB

Idag är jag hemma med LInus som hade ont i magen imorse. Han satt på toaletten och grät för att han hade så ont så inte hade jag hjärta och skicka honom till skolan då...HAn har iaf fått i sig en macka nu på morgonen och sitter nu o leker i sitt rum...Får had et här som en ordentlig vilodag då...

Som tur är så funkade det även för mig att ta VAB idag, vi är fulltaliga idga på jobbet....värre blir det ju nästa vecka när vi är 2 mindre som jobbar.......Både Annelie och Emma börjar ju på nytt jobb på måndag....

Idag skulle vi haft avslutningsfika för iaf Annelie, hon skulle bjuda på fika på jobbet. JAg får hoppas att det finns nåt kvar imorgon....annars är ju inte det hela världen. Jag hinner iaf träffa henne innan hon slutar, vi jobbar ju båda imorgon.

Scania har produktionsstopp både fredag och måndag så Putte är hemma då och då får ju även Lova vara hemma....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?