AAhh härliga fredag!

Det är fredag, dag 1 av mina 5 lediga dagar från jobbet!! Lite minisemester nästan. Det är soligt och varmt ute och jag sitter ute på balkongen och njuter! HAr en maskin med tvätt igång och ska hänga uppd en snart. Sen tar jag nog och byter om, tar stavarna och traskar iväg på en promenad. Lite träning måste man ju få till och i det här vackra vädret har jag ingen lust att gå iväg till gymet...Dessutom har jag en lunchdejt vid tolv så det blir lagom med en promme!

I eftermiddag ska jag iväg till dagis där det stundas gårdsfest. Tur har vi med vädret iaf! :)

Sedan blir det filmvisning i hyresgästlokalen för barnen ikväll kl 19. Så javisst, jag är ledig men har ändå fullt upp! Tur att jag städade igår iaf. :)

Imorgon ska det bli fint väder igen och då får man passa på o njuta av solen och värmen. Vi ska hem till vänner för fika och grillning på eftermiddagen. Min guddotter fyller år idag ch det ska ju firas!!

Nä nu ska jag hänga upp tvätt och sen ut och traska!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?