Det gick ju vägen!

Sverige och Finland gick vidare till finalen i ESC på lördag! Väldigt härligt och skoj!! Sverige ropades ju ut redan som andra land, det var mer spänning ang Finland som fick vänta lääänge. Men båda gick vidare och jag är så klart nöjd! Även Island gick vidare så alla nordiska länder som tävlat hittills har gått vidare. Ikväll gäller det för Danmark coh Norge. Båda oxå väldigt bra om jag får tycka!. :) 

Dock finns det risk att ajg missar början på tävlignen idag, ska nämligen iväg på info-möte med VING i Sthlm och vi hinner nog inte hem till nio.... Men vem vet? :) Jag ska hur som helst köra bil till Sthlm för första gången i mitt liv!!

Nåja, idag bjuder jag på Norges bidrag till ESC. Lyssna och njut!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?