Semester!!!

Hörrni, jag har semester!!! Hur skönt låter inte det då på en skala??? :D

Det var en hektisk dag på jobbet och timmarna räckte inte riktigt till men vad gör man...Man akn ju inte göra mer än sitt bästa. Nu stannar ju inte resandet och allt det andra bara för att jag har semester. Jag har ju faktikst kunniga kollegor som helt säkert tar tag i saker o ting utan att jag är där. Det är ju trots allt inte bara jag som jobbar där, vi är ett team!

Jag tror att jag lyckades avsluta allt jag skulle innan semestern.....glömde fixa autosvar på min mail men det får jag gå in o göra på lördag när jag ändå är inne i stan. Annars kan jag nog äntligen slappna av.....

Och vad jag ska njuta av att vara ledig då! Just nu är jag mentalt så trött så jag skulle kunna sova i ett par veckor....Men se det går ju inte......inte ens en kortis hinner jag med...

Jag har en maskin med tvätt igång, ska fixa lite mat till Linus om en stund, han ska ju ha innebandy träning kl 18 sedan. Dit ska ju jag då följa med, men sen mina vänner, tänker jag sätta mig i soffan och bara njuta av att det är SEMESTER!! Jag har en Singha i kylen som jag tänker ta och njuta av .....om dryga 4 timmar så.....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?