Imorgon börjas det på allvar!

Mit "nya" jobb! Haha fast det låter väl bättre än det är eg. Det är bara det att vi ahr ju haft en tjej som varit ansvarig för alla stora grupper och pensionärsgrupper etc. NU gick hon på mammaledighet i måndasg och Susanne på jobbet tar över hennes jobb och har mig som "sidekick". :) Detta betyder alltså att jag kommer supporta henne i det. Vi har ju oxå hand om att nya resor läggs upp i vårt nya bokningssytstem etc. Ska bli kul och få utvecklas lite i jobbet även om man ff gör det man kan bäst, sälja resor.
Dessutom går vi tillbaks till vårat fast a schema imorgon. Vi kommer att ha fasta tider må-tor, jobbar rullande fredagar och rulladne helger. Alltså helgjobb var fjärde helg och sedan ledig fredagen efter så man blir långledig. Det är nice!! Äntligen akn man planera sitt liv igen utan att behöva ha schemat i högsta hugg hela tiden.....man lixom vet bara. :)

Nu blir det dock så att jag jobbar igen om 2 veckor på lördag och söndag, jobbade ju denna helgen. MEn det gör inget. Eg skulle "min helg" inträffat om 3 veckor, men den helgen vill jag ju vara ledig eftersom vi åker till Thailand på söndag och ska närvara vid ett bröllop på lördagen! Så då är det ju oxå nice ohc vara ledig på fredagen innan så amn hinner packa mer eller mindre klart....

På lördagen har jag lovat hjälpa till Anette med diverse saker, vara hennes support bal då hon ska sminkas o fixas i håret...sen sak vi se til att tårtan kommer hem till dom etc....Jag är ju trots allt en av vittnena och utnämner mig själv som "brudtärna" eller nåt...:) haha...

Men nu ska denna brudtärna gå o lägga sig. Sov gott!!

Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-10-19 / 09:05:03

Yes och den sängen har jag alltid drömt om. :)

Ja jag pluggar och står i, har ett prov idag. och sen när jag kommer hem ska jag plugga svenska.

När är det ni åker till Thailand? Kramar.

Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-10-22 / 17:24:05

Jadå jag har pluggat stenhårt men nu är jag ledig resten av veckan iallafall. :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?