Seg

Jag känner mig så otroligt seg hela tiden. Trött trött trött.....Men det är väl årstiden som gör det? Det är ju så mörkt o trist ute! På söndag ändrar vi ju tid till vintertid oxå, då är det ju mörkare ännu tidigare på eftermiddagarna...

Inte hjälper det att jag inte kommit igång med träningen igen heller...I måndags var det latheten o tröttheten som satte stopp. I tisdags hade jag ju tänkt träna på fm men hade en auktion på Tradera att passa (ville bara absolut vinna den auktionen) och så igår hade jag o MAlin bestämt att vi skulle gå på Bodypump. Men då fick jag ont i halsen istället! Och imorse var halsontet borta men tillbaks igen nu på kvällen....skumt!

Men jag kommer igång en vacker dag...jag lovar!  :)

Auktionen då!?? Jodå jag vann den! Eller rättare sagt 2 auktioner. Varsina pepparkaksdräkter till barnen. En pepparkaksgumma till Lova och en pepparkaksgubbe till Linus.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?