Vintertid!

Då har vi vintertid igen. Inatt fick vi vrida tillbaks klockan en timme och vi fick en timmes mer sömn. Eller??? Nåja, Lova har iaf inte fattat det och är uppe med tuppen. Och väckte även mig så här sitter man kl 7.24 en söndagmorgon....

Som tur är är jag ändå inte trött, kroppen är ju ändå inställd på sommartid och eg borde ju klockan då vara halv nio snart. Trots att det blev några glas vin o lite öl igår så är jag faktiskt pigg. Himlans skönt!

Vi hade en "inför Thailand planerings kväll" hemma hos oss igår. En ursäkt att träffas, äta och dricka gott helt enkelt. Det var alla vi 10 som ska åka tillsamman om 2 veckor. Så skönt ohc se att Putte o Andre kommer så bra överens, vi ska ju trots allt umgås i 2 veckor mer eller mindre konstant...Och att barnen kommer så bra överens är ju så klart oxå ett plus. De kommer säkert att vara som syskon när iv väl är där, bråka om småting etc...MEn det är väl smällar man får ta. :)

Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-10-25 / 08:12:19

"Skönt" att höra att även du inte fick dra nytta av detta vintertidssyndrom med en timme extra att sova på... Alfred vaknade strax efter 6 och jag fick honom att leka på sitt rum till strax runt 7 tror jag. Sen var det pin-tji att somna om. sucka Ja, ja de lär väl sig sova innan de blir tonåringar antar jag. :-)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?