Planering var det ja....!

Planeringen för denna veckan går inte så där jättebra måste jag ju säga. Eller jo, jag planerade ju bra i söndags men spec just träningen går inte riktigt enligt planerna....

I måndags var jag laddad för träning före jobbet men diverse saker som inträffade på mrogonen gjorde att jag inte hann gå iväg o träna innan jag var tvungen o gå o jobba. De här omständigheterna under morgonen, som jag inte vill gå in på för tillfället, sög musten ur mig helt under dagen och jag kom inte heller iväg på aerobic som var plan nr 2 annars för måndagen....

Sen var det ju då meningen att jag skulle gå iväg o träna idag nu när jag är ledig. Men Linus hade jätteont i magen imorse och skulle ändå prova o gå till skolan...men risken är ju att de ringer o han vill komma hem....o då måste jag ju finnas här... Ev om man skulle hinna iväg när Putte kommer hem då....får väl se hur det blir med det...

På fredag hade jag ju oxå tänkt träna innan jobbet, skulle börja kl 10.30...Men vi ska ha morgonmöte kl 8! Och så är Susanne sjuk så vi tar in Emelie som då får ta kvällstiden och jag får gå hem redan kl 17.30 o slipper jobba till 19.00. Så det ser ut som om det blir lite ont om träning denna veckan....tur jag får mina promenader till o från jobbet iaf. :)

EN sak som aif går enligt planerna är min rivstartsevecka! Det går hur lätt som helst just nu! Och jag vägde mig ju så klart i måndags efter helgenr frossande och har sen i måndags redan gått ner nästan 2 kg. Ifs så är det ju en hel del vätska man tappar så här i början men jag gillar ändå att kunna se att det faktiskt händer nåt på vågen!

Jag kommer ju endast att köra en vecka, nästa vecka ska jag trappa upp iom att jag först o främst ska oå kurs i 2 dgr o inte alls kans tyra över maten själv, sen på lördagen ska jag o Carina ta med Anette ut på en liten festkväll. Det blir istället för en möhippa som hon inte vill ha...


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?