Planering!

Planering är ju nyckelordet vid viktminskning! OCh planering är nåt som krävs för att det ska hända nåt! SÅ räd et bara! Och planera är nåt jag oxå måste göra! Så nu gäller det att planera den kommande veckan. Både tränings och mat-mässigt.

Träninge är väl eg den lättaste biten. Tänkte iaf försöka ta mig till gymet imorgon bitti, börjar ju jobba kl 10 så jag hinner träna innan. Sen är jag ledig på onsdag så då hinner jag oxå träna. Ev även på  fredag för jag tror att jag börjar kl 11 då... Så så långt är väl allt OK...

Men maten då? Det gäller att göra lite ny coleslaw, det är bra att ha till proteinerna. Får väl bli kyckling nån dag, kött nån dag, nån köttfärsbiff ev eller köttbullar, lax är ju gott....ja, som sagt, planera planera..

Jag får väl återkomma med en mer planerad matlista......får väl kolla med min kära make oxå som ju kanske vill ha nåt att säga till om.....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?