Regn

Idag är jag ledig och hade då tänkt vara duktig och gå iväg till gymet för att träna. Kom jag iväg tror ni? Eftersom jag nu sitter här så kan man ju gissa att svaret är NEJ.... Orsaken tilld et är faktiskt regn! JAg kännde att när jag nu ändå är ledig, ska jag verkligen behöva utsättas för det där eländiga busvädret i onödan? Nej det kännde jag verkligen inte för så det blev till att komma hem istället och softa. 

Fast softa gör jag väl inte bara. JAg har satt in första maskinen med tvätt som snart ska hängas upp. Sen blir det till att tvätta en maskin till. Sen ska jag försöka fixa ihop lite klädpaket för försäljning på Tradera. Alla pengar som går att få ihop nu är välkomna....

Jag har ju även två st barnvagnar som behöver säljas....och dessinnan tvättas....så nog finns det saker att göra trots att man är ledig från jobbet...

Ikväll ska jag sedan iväg med Malin från jobbet till Stockholm. Vi ska på Solresors info-kväll där vi får tips om nya resmål och lite annat smått o gott. Det bjuds även på mat och dryck efter själva infot..Så imorgon finns det risk att man är lite seg....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?