Viktfunderingar igen

JA det här med vikten är ju en ständigt kommande grej för mig....Jobbar ju mer eller mindre med att gå ner några kilon till. JAg har ju som en liten dröm att väga 55 kg, sen är jag faktiskt nöjd. Jag menar, trådsmal kommer jag aldrig bli och jag har trots allt fött två barn så nånstans får väl det synas oxå. Men just nu harvar jag runt 60 strecket....jag är precis under där (59,9 kg) men vill gärna ha lite mer marginal innan Thailands-resan som ju närmar sig.....Så nu funderar jag lite på om jag ändå ska ta och köra en vecka rivstart..?? HAr försökt köra lite VVV hemmavid men det går lite sisådär...Då tror jag faktiskt rivstrat o GI funkar bättre för mig. Lägg till oxå att Putte just nu kör nån variant av det. Och det hjälper ju faktiskt....Så jag ska fundera på det över dagen och ev köra igång imorgon bitti....


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?