2,4 kg kvar!

Tjoho, målet närmar sig! Jag har 2,4 kg kvar till målvikt och det känns ju nice! Var iväg till vv en snabbis idag bara för att väga mig och fick ett resultat på -0,5 kg. :) Känns så kalrt bra inför påsken o allt! Nu gäller det bara att äta vettigt under påsken...Men visst det är påsk och ev kanske man kan tillåta sig lite mer än vanligt. Det är ju tur då att veckobonusen finns att ta av....

Får väl ta och försöka få till lite motion under helgen oxå. :D HAr iaf lovat Lova att hon ska få försöka lära sig att cykla i helgen. Då lär man få springa en del!

Men nu har jag iaf helg och ledigt i 4 härliga dagar och sitter faktiskt och njuter av ett glas rött vin! Så skål på er o GLAD PÅSK!!

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2010-04-01 / 21:59:43

Jag tror nog att sötnosen är lik sin storebror,,,som i sin tur är lik sin mamma :)

Postat av: Heidi
URL: http://heidin72.blogg.se/ 2010-04-02 / 10:51:25

Haha jaså det tycker du Åsa? :) kan nog vara en liten bit sanning i det...

Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-04-02 / 14:10:35

Hejsan. Ahh där ser man, därför det heter långfredagen. :P hahaha. tur att det inte råder samma regler idag som förr i tiden då.



Okej där ser man han kommer också. :P Säkert för godiset skull. xd hehe..



Grattis själv till din viktminskning. :) Själv har jag si sådär 20 kilo kvar. :P Men det går sakta men säkert neråt så det känns skönt. :D



Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?