AAaahhh!

Äntligen är påskplusser väck! OCh även kryssningsplusset som kom efter påsken. Visserligen lyckades jag ju får bort kryssnings-plusset rätt fort men det kilot jag lyckade fixa under påsken är oxå nu officiellt borta. Och detta trots att min mage har funkat lite trögt de senaste dagarna...Fick tom köpa katrinplommon igår för att få igång eländet....

Så nu har jag återigen endast 2,4 kg kvar till mål! Och förkylningen verkar äntligen ha gett med sig så man kanske vågar sig på ordentligt träning, inte bara promenader....Idag har jag varit iväg på promenad udner tidne Lova var på jumpan. Jag hade täntk gå en runda runt scania-sjön men ädnrade mig sedan och gick en runda till...och så en tredje runda innan jag gick tillbaks till gympan. Totalt 70 min promenad blev det! OCh visst rä ju det träning oxå, men jag skulle gärna vilja träna lite styrketräning oxå.....Kanske i helgen?

Måste hur som helst komma igång på allvar nu, åker ju till turkiet om dryga 2 veckor....Då vill jag gärna ha ångan uppe så man kanske får till lite träning även där.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?