Aprilväder...

Huset är jättetyst och det beror på att barnen sover borta. Då hade jag ju tänkt få mig en härlig sovmorgon....men vaknar piggelin kl 09.15. Det kallar jag inte för sovmorgon! Visst, nu hade ju ingen väckt mig innan, vilket ju kan hända när Lova är hemma. Hon brukar iaf fråga om hon tex får se på tv etc....o till slut kommer hon och ber om frukost. Men då kan klockan vara närmare tio när man väl måste gå upp.....efter att ha blivit väckt ett par gångenr.

Nu är alltså inget av barnen hemma o jag ahde värsta chansen....Men det är ju dumt oxå att bara ligga kvar...bara för att. Det blir man nästa tröttare av. Så jag steg upp.....o ser ut! Det snöar!!!! Vad fan hände med våren!?? Igår hade vi ju typ 15 grader ute och soligt väder och bar mark. Barnen cyklade för glatta livet...o nu är marken täckt med vit snö......som tur är så är det ett par plusgrader så snön lär ju förvinna rätt fort men ändå....men det är väl typiskt aprilväder....
Postat av: Piia
URL: http://piiano.blogg.se/ 2010-04-06 / 10:30:50

Jag håller med dig, tycker också att det är dags att träffas! Jag hoppas på att vi ska finna tid och möjlighet till att kunna vara en vecka ledigt och bila runt i sverige lite i sommar, isf får vi se till att ha vägarna förbi. :)



Ni är så välkomna upp också!



Hoppas att påsken har varit bra.



kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?