Buzzningsdags igen!

Jag har ju tidigare berättat om att jag är buzzador och får testa en massa olika grejer, beroende påv ilka kampanjer man kommer med. JAg har bla fått testa kaffe, malaco truly, lóreal youth code dagcreme, storytel, one touch, flux....ja en hel del roligt. Det roliga med att vara buzzador är ju att man får testa olika grejer och berätta för vänner om produkterna och låta även dem testa dessa.

Nu är jag med i en kampanj om tandkräm, sensodyne. En tandkräm som ska hjälpa mot ilningar, skyddar mot kariesangrepp, stärker tandemaljen, rengör skonsamt och finns i 6 olika varianter för att passa individuella behov. Det är även en bra vardagstandkräm även för familjemedlemmar som inte har ilningar. De olika varianterna heter Gentle Whitening, Fresh sensitive, Fluor, Multi care, Vital och Gel. Varianten med Vital burkar vi har hemma. Den har smak av eucalyptus vilket jag gillar.

Den jag har fått hem är fluor-smaken som har en ren o frisk smak av pepparmint. Lova tesatde den direkt men tyckte att den var för stark. Smaken är lite starkare och jag föredrar faktiskt den som vi har hemma, Vital-smaken. Men kommer dock ändå att använda fluor-smaken för att se om den ger bättre effekt mot ilningar än den vi har hemma.



Jag har börjat att dela ut de små tuberna på jobbet. Väntar med iver på rapport från kollegorna.

Skulle du vilja blir bussador så kan du kontakta mig med mailadress så kan jag rekrytera dig. Ju fler poäng man har som buzzador desto mer kampanjer kommer man med i.

Ha en bra dag!!


Postat av: Nina
2010-04-23 / 10:39:48

Ohh... vad kul det låter!!!

Postat av: liindblaads
URL: http://liindblaads.blogg.se/ 2010-04-23 / 11:06:23

svara gärna på dagens fråga på bloggen!

idag handlar den om storbloggare :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?