Medicin för själen!

Medicin för själen det är när man får umgås med sina vänner och bara prata en massa strunt och dricka öl. :) Igår hade jag o Monika en himlans trevlig kväll då vi snackade om allt o inget och drack några öl. Ett trevligt avslut efter en dag i Upplands Väsby där killarna hade spelat innebandy-cup och vunnit alla sina 3 matcher! De var så duktiga!

Idag har jag jobbat och var rätt seg efter allt ölande men det gick bra trots allt. Kom hem och satt här med datorn i knät när Anna skickade sms o frågade om vi skulle gå på en promenad. Och det var ju ja itne sen att nappa på så jag tog mina stavar och begav mig iväg. Ännu mera medicin för själen med en massa prat vänner emellan och dessutom motion på köpet! 71 minuters promenad blev det. 

Så nu kan jag iaf med gott samvete sitta här på soffan o lata mig! :D Det blir dessutom en tidig kvällf ör mig skulle jag gissa....tröttare än tröttast just nu!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?