Sjävplågeri??

Satt här på soffan tidigare och funderade över tillvaron och kom fram till att jag verkligen behöver träna idag. Men orka ta sig till gymet?? Nej, det känndes inte alls lockande idag. En stavpromenad fick det bli, tros snöblasket ute. Det hade ju trots allt slutat snöa iaf......

Sagt och gjort, klädde på mig, tog stavarna och begav mig iväg....

Redan efter 10 min pustade och stönade jag som om jag gått i en timme redan. Hade all godis redan satt sig på min kondis!?? Nåja, bara traska vidare.....Efter ytterligare 10-15 min tänkte jag på hur jag inte alls hade lust med detta. Hur fan tänkte jag när jag skulle ut??  Det ä ju inte kul nånstans! MEn ajg akn ju inte bara sätta mig som ett tjurigt barn coh strunta i promenaden, hade ju typ hälften kvar även om jag hade vänt tillbaks...Så det var bara att traska vidare....

Efter att tag kom jag på att det nog ändå inte var så dumt påhitt det här med stavpromme.....bara man kommer in i det. :) Sista 15 minutrarna var pest o pina återigen.....och väl hemma känndes det som en seger! JAg var i mål!! Jippi!!

Tänk om ändå solen hade skinit en liten gnutta....tror nog att prommen hade varit så mycket roligare då! MEn nu är det gjort och jag känner mig supernöjd med mig själv!

Nu ska jag äta lite mat!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?