Spinning is da shit!

Träning var inplanerat på schemat idga efter jobbet. Hade dock itne bestämt vilken form av träning det skulle bli, bara att jag skulle till gymet efter jobbet. Har jobbat med Axfood-bokningen idag och var därför på jobbet redan tidigt och Sam tog mitt pass till kl 19. Kl 17 bestämde jag mig för att jag var klar med jobbet för idag och traskade iväg till gymet med målet spinning.

Och 60 min spinning belv det. Så roligt och svettigt och jobbigt. Och jag orkade hela passet! JAg stod upp när man skulle och jag rusade på som en galning! Och behövde endast puffa med astmasprayen 2 ggr, senast krävdes 3 ggr.... :D

Och det känns kanon! Och jag har kommit så pass långt i min spinning-träning att jag verkligen tycker det är roligt! Jag går ifrån passet och börjar genast tänka på när jag ska kunna gå på spinning igen. Jag har hur som helst kommit fram till att ett spinningpass i veckan ska jag gå på! Minst! Vem trodde detta för ett år sen???
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?