Aktiviteter

Ja då är hösten på fullt allvar igång. Förkylningarna är ju redan här, skolan har startat och nu börjar även träningarna dra igång. Lnus har redan haft sin första innebandyträning. Idag är det återigen dags. Och även Lovas jumpa drar igång idag. Jättekul så klart, men ett evigt pusslande för att få ihop allt. Linus träning börjar kl 17.00!! OCh Lova träning börjar kl 17.00!! Jag slutar eg 17.30 så jag kan ju aldrig bidra med att lämna....Putte hinner knappt hem...så jag har löst det så just nu att Lova går med Eva fr skolan redan och hennes föräldrar lämnar på jumpan. Får väl bli så att Åutte hämtar så småningom iaf....Linus får idag åka med Philip men ska väl fortsättningsvis åka med ntingen Emil eller Lucas....jag kan ju iaf hämta på onsdagar....Nåja, det löser sig säkert till det bästa....rolgit iaf att träningen är igång igen.

Till råga på allt så har ju jag min träning på måndagar med. Ingen måste-tid men ett pass jag verkligen vill gå på, spinningen med Linda.

Fast idag blir det ingen träning för mig....inget nåt faktiskt! Jag har legat på soffan typ hela dagen, tittat på de 2 första filmerna i twilight-sagan. Nu ska jag läsa lite och kanske sova en stund....Och det får jag göra eftersom jag är sjuk! Så det så! Fast först ett stort glas vatten.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?