Förkylningstider

Ja skolan ahr ju startat nu på allvar och det brukar ju betyda förkylningar etc etc....Nu har barnen verkat klarat sig rätt så bra dock (peppar peppar). Vosst Linsu har kännt sig lite hängig, speciellt igår då han snorade en del och så går han o nyser men inget allvarligare än iaf. Hoppas vi slipper feber o sånt ...

Själv ahr jag oxå kännt av nån slags förkylningssymptom. I fredags vakande jag med halsont. Redan torsdag kväll kännde jag att något var på G då jag gick o la mig redan kl 21.00, vilket händer typ aldrig! Men som sgat i fredags då så överlevde jag dagen och mådde hyfsat på kvällen. Igår mådde jag rätt bra på dagen har iaf inte haft ont i halsen, dock snorat lite.  På kvällen drack jag lite rödvin öóch började nysa. Inget ovanligt det heller då jag verkar vara lite allergisk mot just rödvin. Vissa gånger nyser jag mer än andra... Hur som helst så nös jag massor igår. Idag har jag varit allmänt snorig mesta hela dgaen och nu nyser jag snudd på lika mycket som igår kväll. Och jag har inte druckit rödvin idag....så kanske det är en riktig förkylning så ör på G iaf!? Vilket ju vore typiskt då jag vill gå o spinna imorgon!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?