Lugn dag!

Idag är det söndag och jag skulle eg fått besök mend et blev inställt. Har istället varit iväg och shoppat lite. Fick ett prsentkort på Jober MAx när jag fyllde år och det har rearearea så jag passade på att gå och fynda lite. :D Köpte ett par nya capribyxor. Även fast sommaren snart är slut så kommer det ju en solsemester så småningom. :D Förhoppningsvis kan jag även ha byxorna nästa år. Även om jag försöker gå ner i vikt så kommer jag aldrig att komma is tl 36 känns det som. Byxorna jag köpte är stl 38...
Dessutom köpte jag en t-shirt, en blus och en scarf till mig själv. Och Linus o Lova fick var sin tröja...Presentkortet täckte mina fynd, resten betalade jag så klart för.  Komp att jag skulle ha åkt förbi Ica MAxi oxå.....de har ett apr skor som ajg ville titta på....Kanske tar en sväng förbi där sedan...

Idag börjar Lovas fotbolls-lek igen. Jag tänkte att Putte kunde gå på den men det ville inte Lova....samtidigt vill jag nog göra nåt annat än sitta här hemma så jag följer nog med iaf...






Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?