Samtal från Anticimex

Idag fick jag ett samtal från anticimex. Jag blev rätt förvånad då jag visserligen anmält ett getingbo som ligger precis ovanför Lovas sovrumsfönster men inte trodde dom skulle ringa mig. Hur som helst så ville dom höra lite om vart vi bodde etc etc....sen förklarade jag att de nog inte skulle komma åt boet frånfönstret då boet är en bit ovanför i taket. JAg bad dom ringa telgebostäder istället...De borde ju kunna lösa det på nåt sätt.

Hur som heslt så hoppas jag verkligne de tar bort den för vi kan knappt ha balkongdörren öppen, än mindre Lovas sovrumsfönster...Vi har ju getingar inne hela tiden. Och både jag och Lova är väldigt allergiska mot myggbett, vågar inte ens tänka vad som kan hända med getingbett...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?