Sol o värme

Ja eller någorlunda varmt iaf och solen har tittat fram idag! JAg har passat på att sitta ute på balkongne på förmiddagen då solen finns där. Ut har jag inte kunnat ta mig pga att Lova är sjuk. Hon vaknade igår kväll med över 39 graders feber när jag skulle gå o lägga mig. Det har inte varit fullt så mycklet under dagen men väl feber. Nu är febern första gången över 38 grader...Hoppas hon snart blir frisk så vi inte blir inlåsta hela veckan....Lite roligare avslutning vill man ju ha på semestern....

Fast hellre att hon har feber nu än nästa vecka då hon ska till fritids igne och jag ska jobba.

Nu har operaton tvätta överdragen på soffan oxå inletts. Jag bytte överdrag på vår 3-sitts- soffa och har lagt de gamla i blöt i badkaret. Nackdelen med att ha vit grund på möbler är ju att allt syns så lätt.....nu hade jag väntat en aning för länge med att tvätta dessa oxå såde behöver ligga i blöt innan jag tvättar dom......Hoppas det hjälper. :D

Och nu sitter jag här vid datorn och surfar lite. När maken kommer hem SKA jag iväg o proemnera! Jag hade tänkt göra det redan igår men latheten satte stop för det.... Nu är jag ombytt o klar och tänker gå så fort han kommer hem...


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?